One piece X Coca Cola video !

Discussion in 'One Piece News Central' started by nicolaw_h, Jan 6, 2017.

Share This Page

  1. nicolaw_h

    nicolaw_h

    Messages:
    2,510
    Likes Received:
    13,470
    Trophy Points:
    14,240
    Bounty Points:
    0
    Raftie, Cyrenz98, Raven and 10 others like this.
  2. Affiliates Guest Advertisement

  3. AfroKing

    AfroKing

    Messages:
    993
    Likes Received:
    2,059
    Trophy Points:
    9,450
    Bounty Points:
    0
    That moment when an ad about one piece and coca cola has better pace and animation than the anime...
     
  4. Cant sleep

    Cant sleep

    Messages:
    238
    Likes Received:
    1,037
    Trophy Points:
    5,320
    Bounty Points:
    0
    Well, that was awkward
     
    Cyrenz98, Mr. Kishido, Nitwit and 4 others like this.
  5. SanjiKun

    SanjiKun

    Messages:
    8,564
    Likes Received:
    13,910
    Trophy Points:
    24,160
    Bounty Points:
    0
    Zoro's like "Fuck you Toei for making me do this"
     
  6. Cant sleep

    Cant sleep

    Messages:
    238
    Likes Received:
    1,037
    Trophy Points:
    5,320
    Bounty Points:
    0
    I think the only one who was truly happy was franky
     
  7. SanjiKun

    SanjiKun

    Messages:
    8,564
    Likes Received:
    13,910
    Trophy Points:
    24,160
    Bounty Points:
    0
    He was probably the one who forced the SHs to do it. "Guys i'm running low on fuel. We need this gig"
     
  8. Nico Robin

    Nico Robin Wanted! Wanted Robin

    Messages:
    17,846
    Likes Received:
    176,292
    Trophy Points:
    32,030
    Bounty Points:
    59,400
    That was interesting... Lmao! But still cool!
     
  9. Cant sleep

    Cant sleep

    Messages:
    238
    Likes Received:
    1,037
    Trophy Points:
    5,320
    Bounty Points:
    0
    Maybe nami was involved too:lmao:
     
  10. Naito

    Naito

    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    113,354
    Trophy Points:
    28,030
    Bounty Points:
    10,500
    Franky is fan after all ... it's fitting.

    I wonder if the animation and art are so good because Coca Cola paid for it :D:lmao::rofl:
     
  11. Derpinator

    Derpinator

    Messages:
    1,560
    Likes Received:
    17,702
    Trophy Points:
    12,380
    Bounty Points:
    1,000
    hah! cool..no SUPER KIDS DRINK COLA!

    and so is the animation
     
  12. Cant sleep

    Cant sleep

    Messages:
    238
    Likes Received:
    1,037
    Trophy Points:
    5,320
    Bounty Points:
    0
    We need coca cola moneys for the whole cake island arc pls
     
    Cyrenz98, kingdoffy, Nitwit and 2 others like this.
  13. nicolaw_h

    nicolaw_h

    Messages:
    2,510
    Likes Received:
    13,470
    Trophy Points:
    14,240
    Bounty Points:
    0
    Hahaha, you should watch the other commercials XD..

    I like you avatar btw! Reiji x nami ftw lol
     
    Cyrenz98 and Nitwit like this.
  14. AfroKing

    AfroKing

    Messages:
    993
    Likes Received:
    2,059
    Trophy Points:
    9,450
    Bounty Points:
    0
    Well kinda off topic but if we were getting this kind of animation and good pace I wouldn't mind for the anime to go to 2 or 3 years hiatus
     
    Cyrenz98, Nitwit and nicolaw_h like this.
  15. Cant sleep

    Cant sleep

    Messages:
    238
    Likes Received:
    1,037
    Trophy Points:
    5,320
    Bounty Points:
    0
    I'm going to find some more of those, I'm loving it, not Mc Donalds like
     
    Cyrenz98, Nitwit and nicolaw_h like this.
  16. Zemmi

    Zemmi

    Messages:
    13,977
    Likes Received:
    461,696
    Trophy Points:
    30,030
    Bounty Points:
    131,825
    Oh interesting, I don't watch the anime so I am not sure how bad it is compared to this commercial. :lmao:
     
    Cyrenz98, Nitwit and nicolaw_h like this.
  17. nicolaw_h

    nicolaw_h

    Messages:
    2,510
    Likes Received:
    13,470
    Trophy Points:
    14,240
    Bounty Points:
    0
    Yeah agreed..the animation looks as good as film gold tbh lol
     
    Cyrenz98 and Nitwit like this.
  18. Saikō no Kenshi

    Saikō no Kenshi

    Messages:
    1,821
    Likes Received:
    8,282
    Trophy Points:
    14,390
    Bounty Points:
    200
    Haha funny, recently I was checking the Japanese Fanta website and I saw Fanta X One Piece...

    BTW, Franky is the real choice for Cola
     
  19. nicolaw_h

    nicolaw_h

    Messages:
    2,510
    Likes Received:
    13,470
    Trophy Points:
    14,240
    Bounty Points:
    0
    Yeah I like that one too XD

    It had a cute Robin x Law moment !
    XD
    [​IMG]
    the rapping tho lmao
     
    Cyrenz98, Azazel, Nitwit and 3 others like this.
  20. Saikō no Kenshi

    Saikō no Kenshi

    Messages:
    1,821
    Likes Received:
    8,282
    Trophy Points:
    14,390
    Bounty Points:
    200


    Here is a weird one from KFC haha
     
  21. Savage

    Savage

    Messages:
    76
    Likes Received:
    166
    Trophy Points:
    630
    Bounty Points:
    0
    Cringy as fuck.

    Doesn't Franky have his own brand soda and Zoro only drinks booze?

    I'm never watching that shit again.