Discussion Hunter x Hunter [General Manga Discussion]

Discussion in 'Hunter x Hunter' started by Freeze, Aug 19, 2011.

Share This Page

  1. Bakuyasa

    Bakuyasa

    Messages:
    51
    Likes Received:
    78
    Trophy Points:
    3,650
    Bounty Points:
    0
    i just want to find out what will happen with gyro. the way togashi went out of his way to foreshadow and set up for his future arc was too ominous. i hope koala and kite come back for that gyro arc
     
  2. Dylcor

    Dylcor

    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    3,716
    Trophy Points:
    10,230
    Bounty Points:
    0
    if it ever even gets there :lmao::lmao::lmao:
     
    Bakuyasa likes this.
  3. RobertoTheOharaSurvivor

    RobertoTheOharaSurvivor

    Messages:
    13,032
    Likes Received:
    129,151
    Trophy Points:
    30,530
    Bounty Points:
    150
    the hiatus still hasnt ended... :(
     
  4. Dylcor

    Dylcor

    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    3,716
    Trophy Points:
    10,230
    Bounty Points:
    0
    did you expect it to?? Togashi isnt gonna end his series lol. Togashi barely works on it
     
  5. RobertoTheOharaSurvivor

    RobertoTheOharaSurvivor

    Messages:
    13,032
    Likes Received:
    129,151
    Trophy Points:
    30,530
    Bounty Points:
    150
    I just want it to come back soon
     
  6. Helheim

    Helheim

    Messages:
    1,158
    Likes Received:
    2,437
    Trophy Points:
    9,410
    Bounty Points:
    0
    We are in a boat we know nothing good comes out of boats. Unless it's one piece
     
  7. Nitwit

    Nitwit

    Messages:
    1,092
    Likes Received:
    7,086
    Trophy Points:
    12,440
    Bounty Points:
    0
    He's a bad mangaka and I don't care if his book company is giving him breaks after breaks. If this was America? He would be blacklisted for this crap. Japan is just too scared to have the guy fired for too many sicknesses. If he dies? No one will remember him after 10,000 years. He gets more breaks than the creator of Steven Universe. I don't hate the guy. But he's making me trust him less and his fanboys just defend his decisions for it. While Fairy Tail gets hate up the butts. lol
     
  8. Dylcor

    Dylcor

    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    3,716
    Trophy Points:
    10,230
    Bounty Points:
    0
    well fairy tail gets hate for being absolute garbage. HxH is amazing, the artist just doesnt care.
     
    Nitwit likes this.
  9. Nitwit

    Nitwit

    Messages:
    1,092
    Likes Received:
    7,086
    Trophy Points:
    12,440
    Bounty Points:
    0
    At least the creator of Fairy Tail just trolls people for fun. He doesn't make manga for world building class pieces. That's what Rule34 is for. lol
     
  10. Dylcor

    Dylcor

    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    3,716
    Trophy Points:
    10,230
    Bounty Points:
    0
    whats your point? Its still bad and thats why it gets hate. HxH is an actual good series, it gets hate for going on hiatus so often.
     
  11. Nitwit

    Nitwit

    Messages:
    1,092
    Likes Received:
    7,086
    Trophy Points:
    12,440
    Bounty Points:
    0
    I'm making a joke about Fairy Tail silly. lol
     
  12. Dylcor

    Dylcor

    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    3,716
    Trophy Points:
    10,230
    Bounty Points:
    0
    OH. Yeah fairy tail became self aware after a while, and in the latest chapter of hiro mashimas new series he poked fun at that.
     
    Nitwit likes this.
  13. Nitwit

    Nitwit

    Messages:
    1,092
    Likes Received:
    7,086
    Trophy Points:
    12,440
    Bounty Points:
    0
    In Eden's Zero. Happy is a robot. LOL

    I just laughed when I read that chapter. XD
     
  14. JioFreed

    JioFreed

    Messages:
    6,746
    Likes Received:
    73,965
    Trophy Points:
    23,790
    Bounty Points:
    14,050
    I just want the DC to reach its climax

    [​IMG]
     
  15. Dylcor

    Dylcor

    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    3,716
    Trophy Points:
    10,230
    Bounty Points:
    0
    latest chapter shiki said "I thought people in guilds were supposed to be like a family" and lucy 2.0 said something like "There was a manga like that"
    --- Double Post Merged, Jul 11, 2018, Original Post Date: Jul 11, 2018 ---
    :rofl::rofl::rofl::rofl::lmao::lmao::lmao:
     
    Nitwit and JioFreed like this.
  16. Nitwit

    Nitwit

    Messages:
    1,092
    Likes Received:
    7,086
    Trophy Points:
    12,440
    Bounty Points:
    0
    I'm reading it right now. lol
     
    Dylcor likes this.
  17. Dylcor

    Dylcor

    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    3,716
    Trophy Points:
    10,230
    Bounty Points:
    0
    I've dropped that series because its trash lol but that made me laugh a bit.
     
    Nitwit likes this.
  18. Bakuyasa

    Bakuyasa

    Messages:
    51
    Likes Received:
    78
    Trophy Points:
    3,650
    Bounty Points:
    0
    the life of a mangaka is incredibly grueling work, and i think we (as western weebs) are a bit ungrateful when it comes to creators taking breaks. if a hxh arc takes several years to finish, but is incredibly well done, whats to complain about?
    i dont want any person to overwork themselves, especially when it comes to potentially causing health problems. togashi, having done this for yyh and hxh, has shown his frustration with the manga process several times. if he needs or wants to take breaks, i am completely fine with that. he has ongoing health problems, a wife and kids, so the fact that he even still wants to do something like hxh is something to be appreciated.
     
    Charlotte Pepper and Nitwit like this.
  19. Dylcor

    Dylcor

    Messages:
    1,437
    Likes Received:
    3,716
    Trophy Points:
    10,230
    Bounty Points:
    0
    I'm not gonna appreciate someone who takes longer breaks than necessary because of back pains he had 7 years ago. Its his job to write manga and he doesn't. Going on several month long breaks is inexcusable. If he actually wanted to continue writing the series he would make it monthly instead of weekly but he doesn't care enough to do so. He isnt committed to his series or his fans and we have every right to be upset about it.
     
  20. Nitwit

    Nitwit

    Messages:
    1,092
    Likes Received:
    7,086
    Trophy Points:
    12,440
    Bounty Points:
    0
    I'm so mad that everytime the creator goes on hiatus. Arlong Park closes the HXH thread because of his breaks. And when it does open up again. It closes down.
     
    Dylcor likes this.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice